یاس نو

دست نوشته های یک سیاست خوان

یاس نو

دست نوشته های یک سیاست خوان

یاس نو

محمدبرم ، دانشجوی علوم سیاسی

"شهید محمد علی رجایی"
مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند،
آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد
وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!


اللهم عجل لولیک الفرج
فکه یا مکه؟ اصلاً چه فرقی می کند؟
بگو عشق آباد... مدینه فاضله... بیت الله ثانی
مهم رسیدن به خداست! حال می مانی یا می آیی؟


❗ توجه ❗
👈 تمامی یادداشت های این وبلاگ توسط محمد برم مشگینی نگاشته شده است 👉

کانال تلگرام ما

نامه دوم آقا به جوانان
پرونده های ویژه

معرفی کتاب

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی به نقل از پایگاه خبری اورامی، محمد برم دانشجوی علوم سیاسی اظهار کرد: قضیه سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم و این نوع رفتار ناشایست با یک روحانی عالم دینی قلب ما را به درد انداخت که امیدوارم خداوند متعال کمک حال مظلومان باشد چه در فلسطین چه در یمن چه در سوریه و چه در بحرین.

 

وی افزود: ملت بحرین و  تمام مردمان مسلمان فرزندان مملکت اسلام ناب محمدی اند،  نه اسلام آمریکایی نه اسلام تکفیری؛  توصیه ما به  رژیم  بحرین تغییر در سیاستش است که این تغییر براساس میل و هوس شخصی نیست. این تغییر را خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است.

 

 برم خاطر نشان کرد: خداوند متعال در آیه 35 سوره بقره اشاره می‌کند اصل ظلم، کم کردن حق است. یعنی وقتی ظالم سر کار باشد عادل کنار می‌رود و حق به ناحق تبدیل می‌شود،علاوه بر این نوع حکومت بحرین نیز دچار مشکل اساسی ست نه تنها بحرین بلکه بسیاری ازکشورهای مسلمان در این مورد ضعیف عمل کرده‌اند و مبنای انحرافشان ماجرای سقیفه بوده است. پیامبر اکرم (ص) هیچ گاه حکومت پادشاهی و سلطنتی را تایید و تصدیق نکرد بلکه با آن به مبارزه پرداخت.

 

وی ادامه داد: متاسفانه حکومت بحرین دولت‌های متخاصمی مثل آمریکا و برخی نوچه‌هایش در منطقه مثل عربستان را مانند برادر بزرگ خود دانسته و خود را زیر سایه این برادر می‌بیند اما هیهات. هیهات که کشوری مثل عربستان از برادری بویی نبرده و اصل را بر برادر کشی گذاشته‌ رفتار عربستان در قبال مصر را بنگرید. آیا این برادرکشی نیست؟ و از همین روست که باید خطاب به حکومت بحرین گفت: اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید. اگر پهلوان به معنای واقعی کلمه نیستید حداقل خود را به قهرمانان تشبیه کنید.

 

 این دانشجوی علوم سیاسی  مشگین شهری تصریح کرد: رژیم بحرین شما در همسایگی دولت و ملتی قرار گرفته اید که دفاع از مظلوم را از زمان پیامبر اکرم و امامان معصوم به یاد دارند و جریان پناه دادن به امامزادگان در دوران حاکمیت طاغوت گواه براین قضیه است. جمهوری اسلامی این مهم را در قانون اساسی خود نیز گنجانده است و  بیانیه حاج قاسم سلیمانی نیز بر همین مبنا بوده است؛ اگر الگویی برای سرمشق گرفتن می‌خواهید بسیارخب. ما آن را به شما معرفی می‌کنیم. تاریخ زندگی صدام ملعون را بنگرید. صدام الان کجاست؟ همین صدام به دست برادر بزرگ خود کشته شد، آمریکا. جالب‌تر اینکه امروز پس از 36 سال این فرزندان خمینی و فرزندان حسینی و اسلام هستند که درکاخ صدام قدم می‌زنند و به تصویر حضرت آقا احترام نظامی می گذارند.

 

برم تاکید کرد: امروز دنیا متوجه قدرت حکومت اسلامی شده و  فرزندان انقلاب اسلامی در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات منطقه هستند.یعنی اگر برای دفاع از خلق خدا. روزی در امتداد کرخه و کارون می‌جنگیدیم امروز در شرق مدیترانه درحال جنگ هستیم.

وی گفت: ملالی نیست جمهوری اسلامی آمادگی دادن تابعیت به شیخ عیسی قاسم را دارد اما این برای حکومت بحرین بد است. ممکن است با این کار این ملت  بحرین به خروش آمده دمار از  آل خلیفه در بیاورد ؛ مهاجرت و حتی قیام و انقلاب اسلامی دیگر تبعات این اقدام سخیفانه آل خلیفه در بحرین است.


نظرات  (۵)

با سلام و قبولی تاعات

این بنده وبلاگ شما را دنبال میکنم.لطفاً شما هم وبلاگ  alirezari.blog.ir
را دنبال فرمایید.
  • محسن مقدم
  •  سلام دوست خوبم من از دنبال کنندگان وبلاگ شما هستم خوشحال میشم شما هم مجله اینترنتی جورچین و کانل مارورو دنبال کنید
    موفق باشید
    مدیریت جورچین
    http://jorchin.blog.ir

    کانال تلگرام: http://telegram.me/jorchin95

  • محمد مهدی امجدیان
  • عالی
    عااااااااااااااااااااالی
    :)
    عالی بود آقای برم

    باید قبل ترها با رژیم آل خلیفه برخورد میشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی